torsdag

Visst är det torsdag idag???
Känner mig lite dagvild faktiskt...
Nu är iaf första dagisveckan slut, rätt skönt vara lediga imorrn faktiskt... Det har gått jättebra. Full fart är det på henne säger dem. Hon var lite söt första dan jag skulle gå. För då frågade hon frk Rickhard "Om jag ramlar tröstar ni mig då"
Liksom en liten försäkran om "att visst finns ni där för mig om jag behöver er".  Hon fick ett bra svar o verkade mkt nöjd.

Har varit ner på gymmet idag. Kanske inte var gången som gav mest men ltie iaf. o på nått sätt så är det liksom ändå skönt bara varit där, känns liksom skönt.  Har inte varit på stan på flera veckor nu känns det som, börjar vara dags snart. Kanske en sväng imorrn el så till veckan. Har iaf bokat nu så jag ska få ordning på min risbuske, (håret på knoppen alltså ha ha, den andra risbusken sköter jag själv , brukar jämna den med "marken" ha ha ha)

Haft lite lekbesök en liten sväng idag, var skoj, hoppas på sommar väder snart så man kan hänga ut o fixa sig lite bränna... :-)

Middan blev riktigt smasken, blev lax, sallad plus quinoa mums!!!

Vad kan bli bättre än god mat, lillälsklingen o även en sexig hunk mitt emot sig vid bordet :-)



Stuglife:
Så här värmer vi varmvatten... Händiga herr franz..

Tindrizen på sin älskade lilla cykelrunda..
Lillans nya toy.. Måste bara lära sig hur den fungerar..

med faster...


ja ja  that's it for now. Nu ska tindrizen få datorn. Lovat hon får se film ikväll då vi är lediga imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback