välbehövlig vila!!

Åhh gudarns vad skönt!! Jag har sovit säkert 2 timmar nu här mitt på dagen..
Var verkligen välbehövligt, idag var jag så trött så liksom jag orkade typ nada.
Är hos mor o far nu fast de inte är hemma. Men jag tror det är just därför jag kunnat vila så bra oxå (alltså inte för att de inte är hemma..). Utan för att här kan jag verkligen slappna av. I läggan blir jag ännu stressad över saker som inte är färdiga (som jag eg inte kan göra nått åt , tapeter som inte kommit) ska erkänna att jag haft otroligt svårt att liksom koppla av o ta det lugnt de sista månaderna. Har liksom inte riktigt kunnat varva ner på nått sätt. Så denna lilla vilopaus mitt på dagen var såååååå skön!!!!  (tycker såklart även det toppen o bra att inte kroppen sagt ifrån på nått sätt utan pallar hänga med i mitt vanliga yra tempo! Men ibland skakar Johan på huvudet åt mig o de sista dagarna nästan sagt till på "skarpen"- sa inte du att du skulle vila... Ja ja idag kan han då inte klaga över det he he . Fast mest skrattar han såklart åt sin tokiga lilla maka som irrar på)
Är dock ännu mega trött men ska middag förtäras o så ska man hejja hejja hejja på sverige sen!! (även göra sig lite marängsvichhh, yummie!, känns somatt bara sötsaker slinkit i min mage idag... fan alltså..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback