bättre idag..

Ska erkänna att igår var jag ledsen, jätteledsen. Länge länge sen jag var så ledsen.
Det beror nog på att jag verkligen ställt mig in på att åka o tyckte det skulel bli underbart, liksom drömssemestern!!O sen bara PANG!!! allt skiter sig... Klart man blir ledsen...
Vi avaktade ett tag just för att detta ev kunde hända, men nja kändes inte så aktuellt.. MEN tydligen hade personen försökt få tag på johan på hans schweiz nummer som inte används (så han varit så snäll ge mig telen så simkortet bara ligger löst) o ringde på svensktelen först igår kväll...

Men idag, idag känns allt bättre, visst lite ledsen blir jag över att aldrig nått kan bl som planerat men hey man är rätt van så :-)  Nej det blir nog nice, nånstanns ska vi åka sen, vet itne om det blir i vår el i början av sommaren, får avvakta o se. Tyckte lite synd om gubbz igår, för jag vet ju hur gärna han oxå ville åka o liksom inte göra oss ledsna, men igår var jag liksom för ledsen för att kunna sluta gråta.. fast det gjrode oxå ont inombrods jag ville ju itne att han skulle må sämre för valet han var tvungen göra. För så är det bara, det går liksom inte att säga NEJ tack jag ska till thailand, då harm an liksom bränt sina chanser för ett tag framvöer...
Det var ju liksom aldrig Johan jag var arg på utan mer känslan av att det alltid blir så här, känslan av att aldrig säkert kunna planera nått ...

Så nu hejjar jag poå gubbz istället o längtar tills vi äntligen kommer iväg.. men mest längtar jag dock till UL imorrn :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Usch, vad trist att det inte verkar bli nån Thailandsresa. Förstår att det känns supertrist nu när ni ställt in er på det. MEN det går fler tåg (flyg :-)), jag lovar! Ni kanske kan åka och hitta på nåt annat istället? Inte lika långt bort?

Hm, antar att ni är hemma nu. Försökte ringa dig x flera idag, men bara avstängd mobil. Så spännande med ul imorrn! Du MÅSTE höra av dig efteråt :-)

För övrigt kan jag tillägga att det är klackarna i taket här hemma för den här skelleftebon jag är sambo med. Herrejisses, det var inte riktigt vad man väntade sig!

Nä, om man skulle göra lite nytta nu när barnen somnat. Henrik är hos pappa och lagar rackelvolvon...igen...

Kram på er!!

2009-03-17 @ 20:14:43
Postat av: Anonym

ja jag vet det är lugnt.. :-)

Vi får se, blir ju sthlm iaf inna vi ska till linkan, rätt sönt bara vara hemma oxå, hinna mysa ordentligt med er :-)



Jaj ag vet tänkte på henkebenke igår, he he ,kul för han :-)



Jag ar ingen mobbe just nu ska kirra ny idagarna helst imorrn, har ju lånat johans tele i swiss men har lämnat tillbaka den nu...



Stora kramar vi hörs av. jag pinglar imorrn em efter UL :-)

2009-03-17 @ 20:27:32
Postat av: Sanna

Sååå SPÄNNANDE med UL. Men det vet du ju att jag tycker! Längtar efter att höra.

Pussis på nosis

Postat av: Cammi

Trist med Thailand men roligt med UL...du får lova att höra av dig i morgon efteråt! :-)

2009-03-17 @ 22:33:52
Postat av: Elin Blom

Hörde av E vad som hänt i morse så jag var genast tvungen att kolla in din blogg. En kram till dig och ett grattis till J. Lycka till på ul idag och hoppas vi ses i veckan. kram

2009-03-18 @ 08:30:35
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: sussan

hej gumsan, trist men du tar det bra, bara att gråta klart å sen nya tag! Jag gillar din stil:) Det får allt bli en extra shoppingtur när ni väl pyser ;)

Kramis

2009-03-18 @ 20:17:07
Postat av: Anonym

Tack så mkt för era lycka till...

sannis jag ringer dig så fort jag fått igång telen.. el efter fredan får du höra ALLLT :-)



S: ja då jag grät floder faktiskt, men rätt skönt rensa ur systemet ibland.. Vet inte om hormonerna gjorde det extera jobbigt he he... Först blev jag ändå ledsen bara av att prata om det, men ja nu har det lagt sig o känns ok.. :-) och jag gillar din bruden!! Hoppas vi kanske kan ses här nånggång..

kram



2009-03-18 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback