Det är sååå mysigt...

Att vara på ultraljud är bland det mysigaste som finns... Att få se sin lilla bebbe  i magen är som nått magiskt på nått sätt!!!

UL gick iaf bra, allt såg ut att vara normlat o fint, kallade det tom för en "snygg bebis" he he...
Hon som undersökte var jättegullig o rar, undersökte noga o länge. Vi sa att vi gärna ville se vad det var och hon föröskte verkligen kika.. Fick veta vad det verkade vara ,men hmm få se inte bestämt mig än om ajg ska delge er det.. :-) Jodå men ni får nog ge er till tåls tills på fre. FÖr då ska jag nämligen på UL igen.. Inte nog med att bebisen var snygg, min mage var oxå snygg ha ha.. Nej då men den var tydligen  inte så stor o lättundersökt samt bebis i bra storlek.

Jag blev tillfrågad om jag ville vara demonstrationspatient åt ett antal läkartuderande el nyblivna läkare. Tror jag svarade ja innan hon hann fråga färdigt. Vore ju bara kul få se bebben igen. Så på fre fm ska jag flascha magen för läkare som ska se hur UL görs. Hon som undersökte mig sa att då får jag pressa honom o fråga igen  men som sagt så trodde hon på ett visst kön , så blir spännande se om det sägs samma. MEN jag har svårt att se att det skulle nått annat än det som vi trodde...

Just ja BF 26aug, bara framflyttat 1dag..


men men nu mys i kalix...

Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Åhh så mysigt med ul!!! Erik (min bror) är född 25 aug.

Postat av: Annicka

Va mysigt,längtar lite faktiskt. Nyfiken på vad dr hette som gjorde ul,om du kommer ihåg.Du jag jobbar faktiskt på mott på fre,kan vi kanske ses lite snabbt? Kram!!

2009-03-18 @ 17:57:56
Postat av: Cammi

Vi vet ju redan :-)

2009-03-18 @ 18:08:19
Postat av: Anonym

E: ja det är mys pys, ja jag har en kusse som är född då oxå, bara vänta o se när den behgar komma till världen :-)



A: ja du gumman vore bra mys om du oxå fick en kula :-) Jodå jag hon hette Helena K. jättegullig som sagt. O nu när jag ska vara "försökskanin aka demonstrationspat" så var det bertil/björn vad han nu hette som skulel visa lärarstud el ja iaf lärare av nån sort he he... ÅHHHH vad kul att du jobbar då, hoppas vi hinner ses då. Jag skulle vara där 8.45 så håll utkik så gör jag oxå det :-) Du måste få ditt nummer igen, för min tele har åter gått sönder...Hoppas vi även kan luncha el ta en fika el nått snart... kramiz!!



C: he he ja då svårt hålal sig från att sgäa, så snart kommer det nog stå här oxå, vill bara kika på fredag först oxå :-)



kram kram

2009-03-18 @ 19:30:57
Postat av: Cammi

Längtar tills i mon då vi får se gomagen och ni får se våran gobebis :-)

2009-03-18 @ 21:52:09
Postat av: Anna

Jodu, pressa Bertil B lite grann. Hade han en gång när jag var gravid med Emelia. Han är supergullig och rolig och har ju jobbat i sisådär 100 år, så är det någon som ska kunna se ordentligt så är det nog han :-)

Nu ska vi åka till stan. Måååste shoppa nåt känner jag :-) Vi är så less att bara gå och hosta här hemma..

Vi hörs! Kram!

2009-03-19 @ 11:44:27
Postat av: Annicka

jo helena Carré är en toppen läkare omtyckt av alla. Bertil den gamla silverräven,han kan vara ganska skojsam av sig. Jag kommer ut till väntrummet,om jag bara inte sitter med pat.Min kula får nog vänta ett tag till;)) men jag börjar längta lite.

2009-03-19 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback