...

Igår var en härlig dag med sol sol sol.. Vi träffade familjen norsk käkade lite lunch, Gick sen till lekparken o hips vips så slank en glass oxå ner efter vägen, mums fillibabba...

Märktes att det var fint väder för oh my god vad folk det var i lekparken, lite för mkt fakitskt. Nåja ungarna hade skoj...

Vad jag o gubbz gjrode resten av em vågar jag inte berätta för er... NEJ inget dirty i promise! (he he) Men nått som tidigare verkligen varit big NO NO NO från min sida men nu känns som ett ganska vettigt alternativ, bra pris o praktiskt, vore rätt skönt faktiskt...(på nått annat sätt /alt skulel det liksom inte fungera,  skulle sväva iväg  för mkt per månad..) Men men vi tar det lite slow o ser vad som händer först.. Sen kan jag berätta mer om vad vi grubblande på :-)

Idag återigen Vinna el försvinna... Hemmamatch idag o idag ska vi gå o kika. Kul!

Nu ska jag o tindrizen snart gå ut i finvädret, promma till affären o fixa lite käk till oss....


Hoppas alla andra får en bra start på den nya veckan!!

Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej bruttan och co!

Låter som om ni har det bra där borta när det börjar vara finväder! Spännande att se hur länge ni blir kvar.

Tänkte på er igårkväll när vi stannade på statoil i G-stad efter att ha varit på nordpoolen och badat.

Har förresten kikat lite på kläder och jag har iaf lite tunikor och linnen som du gärna får ta. Tror jag slängde alla brallor, men jag ska kika en sväng till.

Hoppas vi hörs snart!

Kraaam!

2009-03-09 @ 10:39:44
Postat av: Cammi

Min första tanke var att ni satt och tittade på hus i Kalix för det vet jag har varit NO NO NO från din sida. Fast det kanske fortfarande är NO NO NO från din sida ;-)

2009-03-09 @ 17:22:11
Postat av: Erica

2009-03-10 @ 17:24:15
Postat av: Erica

Kanske ska skriva något med..hahaha! Nu är hon här igen, Jenny med sina hemlisar! :) Åh, vad jag saknar dig!! Blir jätteglad av att läsa din blogg även om jag får en klump av saknad i magen samtidigt. Hoppas det går bra med allt och att ni mår bra hela familjen?! PUSS

Postat av: Anonym

A: Mysigt med nordpoolen. det har vi redan pratat om att vi måste göra när vi kommer hem... Perfekt, får se hur länge vi blri kvar o mdet behövs...

kramis kramis saknar er! Hälsa småknoddnarna o slakstratten från mig :-)



C: he he he det är ännu NO No No på sitt sätt,liksom på ett långsiktigt sätt där jag vill bosätta mig, dä år det NONONONO men inte på ett sätt kanske, kan förklara sen :-)



E: he he du vet dem är itne så allvarliga o för det mesta inte så hemlgia ändå, är ju som en öppen bok :-) Ja du sakanr dig o linkan oxå !! Ku latt du glädjs iaf, desamma vännen!!! Hoppas du oxå har det prima ballerina kram kram

2009-03-10 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback