..

Just nu är försvinna närmast till hands...

För mig kvittar ju eg alternativen. Trivs grymt bra här i det härliga vädret men hemma är j ualltid hemma liksom vore kul hinna hem till annat än slask för en gångs skull... (om än liite tråkig omställning från att kika på schnyyyyga klackisar som man nan ha på fötterna nu o tunna vårjackor...till visserligen härlig vårvinter,som saknats flera år nu av oss! men sen då, slask o skit innan vår..  fast som sagt hemma är alltid hemma o  där finns ju många av er!!) Även på nått sätt lite vemodigt lämna om än det varit vårt hem så kort så har det liksom hunnit börja kännas som hemma, så klart det känns konstigt än en gång, ta sitt pcik o pack o inse man inte kommer bo där mer...Men återigen, en resa som inneburit nya vänner, det är det bästa med hockeylivet :-) (om än dem eg bara känt mig under min zoombie tid som början av gravid he he)
 
Men men bara vänta o se..
Lite saker som avgörs för mig själv iom matchen ikväll:
Vinst: Fixa Ul här i schweiz, ringa frissan bums!!
Förlust: borde hinna hem till UL o en dropin tid när man entrar lule...

Hur som verkar thailando gått i stöpet om än de åker ut i dag, :-( Finns bara dyra dyra dyra resor kvar tror jag, men ska kika bättre sen när man vet...

men som sagt bara vänta o se...
Tick tack tick tack tick tack, kan inte matchen vara klar snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback