Glass idag igen...

Oväntat.. Nope kanske inte. Glass glass glass i stora lass kan man lugnt säga det förtärs här i Lugano :-)
Träffade familjen Norsk i stan, som vanligt trevligt o mysigt att ses, verkligen jätteroligt dem oxå är här!

Solen har skinit hela dagen idag med, härligt! På vår balkong är det svinigt varmt på dan, hade lätt kunnat sitta i bikini, men nej  jag spar omgivningen en blekfet valross som solar på balkongen he he... :-) Men linne o kjol satt jag allt i. Det som fattades var en bra tidning att läsa o kanske en god dryck att zippa på...Men men som sagt kallt i  skuggan o så fort solen går bakom molnen...!! Så nej inte såååå varmt...

Blev liiiiite less idag. Jag åkte till ett ställe där det finns lite affärer hoppades p åatt hitta nån tunika o fin t-shirt typ ev ett par coola jeans. Men nej inget inget inte ett skit hittade jag... Jo kanske en typ casual väska o ett par klackedojjs...
Johan däremot som liksom eg bara var med o käkade lunch däremot följde med in i en affär  minuter senare hade han hittat ett par jeans o en t-shirt. Han skrattade gott åt mig sen. Ja ni vet hur det är när man liksom vill o BEHÖVER nått nytt men hittar inget o så kommer den där filuren o hittar fina saker, klart man blir lite lack he he...Nåja min prins blir ju fin iaf :-)

Nu dags hjälpa gubbz med dinner sen ska det faktiskt ses på Lule- frölunda på datorn. Kul!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

hej gumman, jag återkom aldrig till datorn tidigare, blev visst lite annat att tänka på :S

Ja visst är familjen norsk mysiga? :)

Sitter också och kollar på Frölunda-Luleå och hejar järnet på Luleå. Jag har spelat på de, hehe :D

Hälsa.

2009-03-11 @ 19:11:54
Postat av: Sanna

Jag tycker du gör helt rätt i att mumsa glass. Är det någon last jag har så är det just glass.... MUMMA! :-)Jag har också kikat hockey och det gick ju Göteborgarnas väg. Där ser man!



Kram på dig goflugan!

Puss från oss på höjden.

Postat av: Anonym

C: ja det är lugnt :-) Ja var väldigt synd det so mskedde i början dock..



S: ja det är gott. nu sitterm na dock med godispåsen he he...





kram på er bruttz!!

2009-03-12 @ 19:48:41
Postat av: Elenor

Vad härligt det låter att sitta på balkongen och sola, jag får inte ens upp min balkongdörr för det är så mycket snö. Kul att det går bra i hockeyn också men skynda er hem sen :)

2009-03-12 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback