idag gäller det!!!

Idag är det verkligen vinna el försvinna!!

Ok jag ska göra ett erkännande: När grabbzen låg under med 3-1 i matcher tänkte jag nog lite: äh vad f-n åk ut nu ni vinner aldrig 3 raka o då kan vi lika gärna pysa hem på en gång. MEN MEN nu är vädret så härligt o har varit ett par dar så nu trivs man galant. Nu kan dem gärna få vinna, för vi kan stanan här länge länge o äta glass. Självklart saknar vi alla hemma!  Men 1v el3v känns som det kvittar iaf så länge vädret är så här :-)

Det suriga är att jag inte hittar några kläder till mig, Irri!! Kikade idag, hittade visserligen lite men inget jag blev så där in lööv i... Tindra fick en gul kjol o en gulprickig kortärmad skjorta samt ny svarta tights...

Snart kommer fam norsk på besök så blire lekpark o så tacos, sen ska jag försöka hinna ta mig ett långt bad, föröska få t i säng innan matchen börjar, sen blire till att bita naglarna...

(Inget av de där 2 ovanstående sakerna kommer jag säkert lyckas med, för T har vart vaken rätt sent på sistone så nja hon somnar nog inte men i will do my best!!!


kramizar

Kommentarer
Postat av: Cammi

Förstår att du njuter av det härliga vädret, ni ska inte ha hemlängtan pga väder i alla fall! Men vinner de i dag och går vidare så kommer ni väl hem till den värsta slaskperioden ;-)

2009-03-12 @ 15:15:58
Postat av: Anonym

Ja i sånt fall är allt som vanligt då... slask brukar vi få komam hem till... men men bara vänta o se...

2009-03-12 @ 18:39:39
Postat av: Anonym

Men er o alla andr saknar vi massa såkalrt!!!

2009-03-12 @ 20:38:02
Postat av: Anonym

o er o alla andra saknar vi massa såklart!!

2009-03-14 @ 09:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback