intet nytt...

Dåligt med uppdateringar,men hmm händer inte sååå mkt just nu..

* Regnat hela veckan, pissar ner idag oxå, blääää

* Var på foxtown igår Johan köpte en skitsnygg skinnjacka, ett par jeans o ett par dojjor...
  Jag köpte inget, hmm inte ens solbrillor nej hitade inte riktigt, köper hellre sen då.

* Ruskigt sugen på thailandsresa ändå så hoppas vi hinner...

* Bokat UL idag, får se om vi är hemma då, annars får jag boka om. Ville eg boka fr 1 vecka senare men jag berättade situationen o om ev thailandsresa så då fick jag den tiden istället...

* Match idag, hemma, står tyvärr 1-2 i matcher så vi får se hur det går idag...Inte bestämt än om vi ska kika får se..
  idag börjar även play off hemma, åhh vad kul, saknar allt lite den spänningen hemifrån, inte samma här, spec inte när man kommit in så sent...

* Har kommit på litesmåsaker som tindrizen ska få av oss i presang, hon lär ju få så mkt prylar av alla andra så jag tänkte vi kan ge nått annat kul. Dels ska hon få "Mamma mia" Soundtracket hon älskar det, spec honey honey, o mamma mia... Sen ska jag host host bränna ut lite av filmerna hon har på datorn. Antingen med fina fodral el så köpa ett fint (vad fan heter det) cd-fodral för många skivor... O sist men inte minst det hon kommer älska. Hon är inne i en period då hon frågar mkt om när hon var mindre o vill se bilder etc. Så jag tänkte jag ska göra henne ett eget fint fotoalbum från hon var bebis. Lillskruttan har ju ändå hunnit med en del. Mallis när hon var 3 månader, bott i luleå, l götet, linkan o nu schweiz, mysa i stugan, vimmerby, kolmården. Ja ni vet massa saker, Så det ska hon få... Sen blire det säkerligen en del andra småsaker oxå, brukar väl sluta så :-)      (måste bara få lite bilder av mamsen o papsen då hon var bebis då datorn vi hade dem korten på pajjat ihop.. ,men lär inte vara några problem dem har ju en hel del...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback