lever o mår bra..

BAra så ni vet liksom. Allt är som vanligt , Bara lite bloggtorka så här, samt lite lite energi sätta sig här ibland...

Helgen har varit rätt fullspäckad.
Roligt att träffa 2 nygamla vänner o deras familjer. En som jag lirat basket med, som det blev en fika hos. Gumman hade så skoj med hennes jämnåriga dotter. O så min gamla "bästis" från lågstadiet som hade 2 -års kalas för sin dotter. Jättekul, så mysiga familjer båda 2!
Sen har det även varit middag o skönt surr 2 kvällar i rad så ja verkligen jättekul vara hemma o bara träffa govännerna!!

Idag har vi rensat massa ur tidnrizen gamla kläderm na blir nostalgisk o även lite ångest över allt fint som liksom bara ligger där nu.. Ja lite ges bort men det mesta kommer finns till beskådning o försäljning på myrorna :-) Brollan kan ju inte baaaaara ha rosa he he...(men en del kommer han heltklart få ha, lillprinsen) Johan blev så lycklig när han hittade de 2 par nikedojjorna han köpte när han var på junior -vm i usa (tänk han lirade fan junior vm när han skulle bli farsa första gången. Får la använda hans eget uttryck : STOOOORT!)  Även de små söta djurtofflorna fanss kvar. De han fick i julklapp när de bytte klappar i laget, fakitskt robban nilsson som köpt dem :-) Gulligt!


Börjar känna lite att det skulle vara skönt veta snart vad som händer. Men jag vet det kan dröja länge ännu.. ja vi får helt enkelt vänta o se. Det är iaf lite lustigt. Jag o Johan snackar en del om det där o funderar på vissa saker. Fast samtidgt vet vi båda liksom att det inte är nån ide att typ tänka för mkt på nått för mitt vad det är så dyker det upp nått annat högintressant som man inte räknat med. Man kan väl säga som så att trots hans rätt unga ålder så känns det som att vi varit med om en del snabba ryck o liksom vant oss vid att inte "ta ut nått i förskott". Som jag säkert sagt tusen ggr bara vänta o se!... (men gärna snart vore kul.. vill ju få börja boa för bebisen snart.. fan måste ju köpa massa saker, späjlis, bilbarnstol, babysitter, vagn, you name it..)

men men ska leka lite med min busunge nu. (pappa är ju på vift hela veckan igen, så nu myser tjejerna i familjen o längtar lite efter pappsen så får vi ha ordentligt familjemys i helgen :-)    )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback