liiite nytt iaf..

Ja lite nytt blev det iaf i garderoben om än jag visste jagi nte ksulel hitta mkt ida.g Nej idag var en sån här dag när man känner på sig innan man inte kommer hitta mkt. Låter bra trögt men lite hänger på the look liksom. Idag var en dag när jag kände mig ugly o risig o slitet hår ni vet en sån här bad day. O då ser ju inte mkt fint ut i provhytten heller..Så nej vill ha o behöver nya tröjor, baggy jeans o tunikor, men nope inget av det blev det.

Dock tre par trosor, 2 trikåkjolar från gina (en grå o en svart) o en jeansjacka från MQ, av märket 365 Sunshine (jättefin om du frågar mig he he) Sökt bild men hittade inte..

Inskrivning gick bra: inge spec, järn o socker bra, men rådde mig ändå börja äta tabletter på nån vecka.  HB 125 o glukos 5,2. Vikt : säger jag inte!! Men kanske plus sisådär 2-3 kilo, . Helt ok alltså (men inte bra med den här fikatakten, f-n blir ju typ fika på stan varje dag..) Däremot oroar BT  mig lite. Fast Bm sa det var normalt. Jag brukar vara skolexempel på 120/60 men idag var det: 135/75... Inte bra tycker jag, ok kanske är ok, men det finns ju inte mkt marginal att stiga på iaf...

Längtar efter min plutt nu, imorrn kommer han då ska jag nog krama han så hårt så hårt :-)


Vill klippa mig, men msåte ha nån egentid för det, ingen bra ide ta med tindra till frisören tror jag. Nå kanske nästa vecka..

Just ja köpte såklart lite småstuff till "lillebror" oxå... kan visa er sen..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va roligt med vårfint och nya saker i garderoben.

Bra att alla värden var bra. Jag längtar tills jag får se magen :)

Krama Johan och Tindra o hälsa Luleå.

KRAM

2009-03-26 @ 16:37:49
Postat av: Cammi

Du som är sjuksköterska kan ju kanske oroa dig för sånt, själv vet jag inte ens vad som är normalt :-) Vet dock att jag hade väldigt lågt blodtryck när jag väntade med Ellen..



Jag var till en butik i Råneå i dag där de säljer lite Vero Moda kläder men de hade inte den kappan du var sugen på...själv kom jag dock hem med ett par nya och sköna byxor :-)

2009-03-26 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback