lördag..

Ikväll ska man kila iväg på bio o se fimen som många av er säkert redan sett :
"Män som hatar kvinnor" , ska bli nice, har visserligen inte läst boken. Fast iofs har jag inte läst många böcker..

Har även hunnit med att träffa govänner idag, åhh såå mys!
Fick som vanligt frågan om nästa sässe o även frågan vad liksom jag vill. Har funderat på det en del så här i efterhand o jag tror liksom att jag inte vill tänka för mkt på vissa möjligheter el så, jag blockerar nog det lite, för det är bara jobbigt kanske börja tänka på en sak o så blir det en helt annan sak.. Så det får liksom gro fram istället. När det liksom finns mera konkret att ta på.. Hur som helst så brukar ju saker o ting bli bra vilket som :-)   Olika saker har olika fördelar liksom..

men men nu suktar jag efter en kram o för att få en måste jag bege mig in till vardagsrummet där det som vanligt kikas på hockey, så so long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback