Polletten har äntligen trillat på plats...

Idag har mina ögon runnit o runnit. först sa jag " Det  måste bero på solen", sen blev det  " Det måste beror på vinden"

Till slut klack det till i mitt huuvd, samma sak varje år liksom. Men i år får jag nog baske mig inse att jag har lite pollenallerig ändå. Inte mkt men lite känslig. För det har ju itne varit så här en enda gång på vintern, men under vår o sommar besväras jag mkt av det här med rinnande ögon. Visssa dar ser det ut som att jag gråtit i flera timamr av att ögonen rinner så.. Blir inte direkt svullen o täppt i näsan utan sätter sig bara i ögonen... Men visst fan måste det vara nån slags pollenallergi.. För alltså här har ju våren börjat komma.  Blommor i parken o grönare o grönare.. (om än kallt i skuggan..)Oftast kring en 14grader varje dag. I söndags var det ca 17 grader när vi var ute o gick.. Så alltså bättre sent än aldrig inse saker....
 
Tänkte då först " Nemas problemas" , Bara kika in på nått "apotek" o säga vad man har för problemns får man väl några droppar el pillz, men hmm så klack det till, kan man knapra sånt när man är preg?? Nja droppz är nog bätte, borde gå bra. Typ Lomudal.. Borde la inte vara nått problem.. Nåja bäst kika upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback