Stressad...

Fick frågan igår av en go vän om vi visste vad som sker nästa år...

* Ingen aning faktiskt...

Följdfrågan blev då lite om jag inte var nervös när vi ska ha en bebis o så....

*Nej faktiskt inte, men visst har jag många funeringar o frågor..Men så här är det ju att nånstanns ska vi bo, vet bara inte vart, men det löser sig, det gör det ju liksom alltid :-)

Men visst finns saker man funderar lite på...
Hmm saker som tex att jag nog får börja på MVC hemma  o sen kanske byta till en annan stad?
Vart i hela friden komemr jag föda vårt andra barn, kommer Johan kunna vara med. Barnvakt till Tindriz etc..
Lite småsaker som  tex barnvagn ska den passa bäst i mkt snö el komemr det liksom knappt vara snö..Lillgumman när kan man få  börja fixa ny daggaplats till henne (snart sommar så liksom ingen panik men vore kul om hon hade en plats till hösten..)  Ja en så liten sak som vart f-n ska vi bo he he.. möblerna vi har etc..

Men fakitkst så ororar jag mig inte direkt, har nog på nått sätt vant mig vid att det är så här. Hade vi väntat första kiden hade man nog vart lite stressad, men nej jag känner mig lugn. Barn föds ju överalt i Sverige o världen så nog fan ska jag få kläckt min unge där som helst jag befinner mig :-)
Sen är det ju liksom lååååååång tid kvar till nästa sässen (fan den här är ju inte ens slut än) så på nått sätt skönt leva lite som i en bubbla ett tag, inte behöva börja fundera o fixa o trixa inför det som komma skall...


Såååå spec mamsen oroa dig inte nu för framtiden. Allt kommer bli prima ballerina. Ingen ide tänka på det förrän det finns något liksom for real att täkna på. Så ta det lugnt, det gör jag! :-) Ska faktikst bli riktigt spännande se vart vägen leder denna gång...

Kommentarer
Postat av: Cammi

MVC känns av någon anledning inte lika viktig den andra graviditeten, tror ja var där 4 gånger på hela tiden :-) Mår man bra så är ju allt oftast bra :-)



Spännande o se vart ni hamnar nästa säsong fast du vet ju var vi helst vill ha er ;-)

2009-03-08 @ 14:03:03
Postat av: Cicci

Va roligt att Johan gjorde mål igår och härligt med vinst och vårväder.

Här hemma är det grått och trist, har suttit inne hela dagen.

Du vet ju vad jag hoppas på nästa säsong :)

Längtar tills ni landat på svensk mark igen. Puss

2009-03-08 @ 14:23:04
Postat av: Anonym

C: Nej man är liksom itne allas lika nåoga med det där.. Vill bara hålla uppkik i slutet på mitt BT o urinen så det inte blir som sist men det är ju länge dit.. Nu känner man sig inte ens gravid liksom :-)



C: Ja det var lite kul.. Ja härlgit med vårväder genast blir allt bra mkt roligare :-)

Trist med grått väder, men snart komemr vårsolen där oxå, kanske redan idag..

Ja ska bli kul!!





kramar

2009-03-09 @ 10:32:38
Postat av: Anna

Ja herregud jenny.. ja fattar inte hur ni klarar av allt detta flyttande.. brukar använda er som exempel när folk pratar om hockey och att de är jobbigt med flytt å så.. brukar säga att vi har haft de skit bra och bara flyttat 2 gånger.. de är inte jobbigt.. men för er som har flyttat massa gånger är de tufft. men ni är ju så starka så de klarar ni :D

saknar er hoppas vi ses snart. krama alla + magen!

Postat av: Anonym

A: ja man vänjer sig , på sitt sätt sin charm, ananrs hade vi ju inte träffat såna gobittz som er tex :-) Om än det såklart är jobbigt ibland...

Klart vi fixar det, ni med.. :-) Ni är ju ännu starkare, he he...

Hoppas oxå vi ses snart!

Stora kramar hälsa båda dina grabbar från oss!

2009-03-10 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback