trötter...

JAg fattar inte varför jag är sååå trött idag... Är väl för att man varit ifarten varje dag sen man kom hem kanske ähhh vad vetj ag. Idag är jag om en zommbie iaf. Men det blir nog bra med lunch i magen o frisk luft..

Funderar på leoslekland men hmm vädret verkar kanon så kanske lite varm chokld o mackor nere i södra hamn vi får se...

Dålig på att uppdatera er är jag oxå.. som sagt lite trötter har jag varit ...Men vi lever o myser i allra högsta grad!!

Nu har jag iaf fixat med FK o är föräldraledig fram tom 2 mån innan nästa bebis beräknas o sen ska jag ta ut lite fp av den bebisens dagar. OM inget händer innan så vi kan kirra daggaplats o så, då kanske jag jobbar lite...

Igår hittade jag en jeansjacka jag vill ha, ska nog kirra den imorrn. hmm kruxet är när man kan börja använda den här, men vad tog den ändå i en size större än vanligt o en sån kan man ju liksom inte växa ur...

Magen har börjat växa ordentlgit nu, mera som en bebismage på g. Vet dck ej om det är av all god mat i sverige o brist på motion. Har inte orkat mig ut på pommis på kvällarna o på dagarna är det ju lite svårt när t inte åker vagn mera. Visst hon är duktig att gå o orkar gå långt, men det går ju inte så snabbt o känns liksom inte som motion... Funderar ibland p åatt köpa mig en bra corsstrainer men det är väl säkert hiskeligt dyra..

Lilla älskling får iaf en fullspikad helg när han väl kommer hem he he.. fast det vet han om o han tyckte om alla saker. Kul! Det gör vi båda. för det är ju det som är bäst med att vara hemma. Det här med att träffa alla vänner!
Så på fre blir det mest troligen lite middag (utan barn el med sovande barn, rätt nice det md för en gång skull!)
Sen barnkalas på lördag mitt på dan o så brummelibrum till sjulis för bus med tjejerna o mat.. ¨
o så stod kalas på planeringen på söndag med, men tror det skjutits upp en helg om jag fattat allt rätt... VIlket som passar iaf oss..så kanske vi glider mot kalix då i stället... En rolig helg!!

JA sen får vi se om det blir en vecka till med gubbz på vift el inte.. (lite sugen ordna kalas för tindra men vi får se det  beror lite på det oxå..)

Ska även tröffa en gammal kompis på fre fm som har en dotter i tindras ålder o en liten son, blir oxå jättekul!.
O imorrn är det även dags för inskrivning. Ja inget spec med det. Men lite skoj att få veta mitt hb värde iaf o bebbens hjärtljud.  BT borde la ligga rätt bra ännu så länge iaf, hopaps jag då!! JA hon skulle liksom göra allt sånt oxå då jag gått så pass länge..

men men ska det bli nått gjort idag måste jag klä mig nu.. solen lockar faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback