tydligt tecken..

Ett tydligt tecken på att man är gravid. Ja förutom kulan man har att uppvisa då..(den är ju lliksom rätt solklar nu..)
Är att jag typ började grina åt att läsa en artikel i AB. Inte vilken som helst. En sportartikel tom (nog för att jag allt som oftast är blödig o ofta gråter åt sportprestationer live. Så jäkligt mäktigt se ibland!) Men att börja gråta åt detta tar priset :-)
Japp jag läste om VIK's målvakt o hans två tavlor o hur det nästan brast för han i intervjun o hur han darrade på rösten. JA jag tyckte så synd om han, lillstackarn. Aldrig roligt känna att man gör 2 stora tavlor själv, Dessutom inte när det verkar som att ES-platsen oxå hängde på det... Lilla vännen hoppas han mår bättre idag :-)

Men som sagt tydligt grav tecken  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback