DET BÅDAR GOTT...

Haft en riktigt trevlig grillafton med familjen strandberg. Känns som att det bådar gott inför fortsättningen sommaren, tiden på björx. Kanonfina vänner som man kan ha mkt skoj med :-) Kidzen hade oxå skoj. OM än det var trötta barn idag  o lite humörsvängningar ibland. Men iaf kul att se att de hade så skoj.

Är iaf på plats i lule igen, för att förhopppningsvis snart få ordning i läggan.
2 irriterande saker bara: Spisen som fanns där var trasig, jajjebull man fick öppna ugnsluckan med skruvmejsel. Men den hade iaf häll. Nåja vi fick en ny spis. Men gissa då kommer de med en spis med plattor. Ursäkta mig men tillvaerkar de ens såna mer???!! Fult! ja ja skit samma...
Samma skåpluckorna så äcklig färg, efter knopparna är det typ märken som ej går bort så de syns typ massa när man satt dit nya, men skitsamma inte min lägga kommer bli ok ändå...Kanske får lacka om dem ändå till hösten men nu orkar vi inte...

Just ja Johan sa åt mig i morse: Nu fan har den växt mkt magen de sista dagarna. S utbrast samma sak när vi kom ikväll. Och ja den har nog dragit på en del sista veckan..Hur ska detta sluta... Får ännu SD ganska omgående jag bär nått tyngre, inte onda direkt nu men ändå Sd men men snart time för bara slapp o glidar sommarliv...

Älsklingen kom ihåg helt fel slut på en rolig historia vi skulle berätta. "Är dörren låst" Fast det gjorde liksom det hela ännu mer skoj när man berättade hur det egentligen skulle vara: "Har du släkt i källaren?" Vågar itneskriva ut hela storyn men ni som är lite kluriga kan nog förstå vad den handlar om ändå...



Kommentarer
Postat av: Lotta lkpg

Hej damen!



Tror inte att du ska oroa dig för de där sd:na. Jag har också haft massor från v 15 å framåt alla gångerna men inte har nån tittat ut förrän de nästan trillat ut av sig själva ändå ;-)



Kram på´re!

Postat av: Anonym

låter perfekt.. nejrå det känns so matt det inte är nån fara.. Spec eftersom de inte är onda. Blev bara orolig där när jag doande som värst o de var ganska onda oxå.. men men nu äre lugnt.

Ingen bebis ska kläckas här inte :-)

2009-05-22 @ 16:14:15
Postat av: susanne

Tack fina ni, var så grymt skoj och jag tror som du att det blir en kanonsommar! Ser fram emot nästa gång vi ses.

J´s slutkläm på historien var bara för skön, och inte att förglömma filmgömman i skogen :).



Hörs snart!

Kram



2009-05-23 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback