Det tar sig...

Men förbannat sakta...
Ja ja ljuset i tunnel hägrar. Nu är alla deras skitmöbler ute! Thank god för det!

Tapeter till fondväggar är beställda. Blir fondvägg i tindriz rum samt vårt sovrum.
Tindra får den där tapten i rosa som jag förälskat mig i o som var tänkt sätta i trojs blivande rum i marinblått (men nu har ju han inget eget rum så då får det bli så här) Tindra blev mäkta glad när hon såg den. "rosa med stoooora stjänor"

På vår vägg blire en med vit bas sen blommor i lite grått o turkost, även guldinslag i den. Svårt förklara o jag har glömt vad den hette så kan inte länka till den...

Köket kommer nog vara bra apfult ändå men där får det bara bli ny bänkskiva o knoppar. Det får bli som det blir, blir nog bra.. En liten babian som jag kommer nog trivas där ändå ha ha...


hmmm har inte mätt måttet för golvlisterna. Men vad fan satt här o höftade lite då jag ju innan mätt längden resp bredden på rummet. Och fick det till att vi borde köpa kring 60-62m list, fan låter bra mkt kan det verkligen stämma ha ha...


I slutet på veckan blire nog stugan o därifrpn sen mot ikea innan hemfärd till luleå igen så då ska man handla allt som behövs.. oj oj mkt mkt..

Kommentarer
Postat av: Cammi

Måttet på listerna stämmer säkert, ni skulle sparat de gamla för lister är rätt dyrt :-)

2009-05-18 @ 17:43:37
Postat av: Egirl

Var i stan har ni flyttat... Har inte lyckats snappa upp det?! :-)

2009-05-18 @ 18:02:29
Postat av: Anonym

C: de var bara kaffeved av dem.. jackiga o nötta som f-n.. så nog blire bra med nya..



E: huserar på björx nuförtiden..:-) Blev ruskigt sugen på turkland när jagl säte om din resa! Grattis i efterskott!

2009-05-19 @ 09:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback