enformigt gnäll från min sida...

Ja jag måste nog be lite om ursäkt för hur jag bara gnäller, men jag är fakitskt ruskigt trött!
Är så less på allt jäkla fix fejjande , spyr snart bajs åt allt det där men men vad fan snart klart!
bråda dar i början av veckan med olika saker som måste göras men sen ska jag o då ska jag verkligen göra det, ta det lugna gatan ett tag.

Nu är iaf våra gejjor i stan,nu äre bara få ordning på kläder o dylikt som ska packas iorning i råttboet. Sjukt less!
Så snälla sommar o sol kom o gör mina dagar till lövli underbara värmande dagar utan massa slit o skit.

Idag har iaf varit en väldigt trevligt dag (trots all stress) Med kalas hos lille /store O som fyllt 4. Mkt mkt trevligt. Känns allt bra bli "grannar" . Även kul träffa vildethilde med familj, så skönt kunna hänga med folk lite mera nu när man känner för det, inte under 5dar då allt ska hinnas med...

Mamsen var iaf så söt. Hon kom o hämtade upp mig o tindriz på björx o hade då handlat med sig 3 påsar med mat o andra nödvändigheter till läggan så vi inte skulle behöva börja med det...
Även riktigt snälla av mina päron att köpa mig en cykel i förskottspresent, det gjorde mig jättejätteglad!!

Borde packa ihop saker nu, men som sagt gnäll gnäll , energin finns bara inte just nu...

Kommentarer
Postat av: Susanne

åh man bara måste få gnälla av sig ibland :). Förtsår att du är trött, flytt, fix och en liten T i magen... själv hade man grinat konstant. Vi får se till åskämma bort dig med käk i sommar ;)

Kramis

2009-05-11 @ 09:24:47
Postat av: Susanne

åh glömde fråga idag hur besiktningen gick?? Håller tummarna att svaret är bra!

Kram

2009-05-11 @ 21:43:03
Postat av: annicka

hej gumman! jag å maria s tänkte att vi skulle ta en lunch,när allt lugnat ner sig. Vi rings,kram!

2009-05-12 @ 08:46:37
Postat av: Anonym

S: he he inte griant såå mk ännu fkatikst, mest bara trött, men men snart så, känns lite bättre redan med eget palce o så..Besiktningen gick bra. lite småsaker men inget som var nått eg. Han tyckte det var ett av de absoluta toppradhusen av dem, så perfekt :-)



A: Hej vännen! ja det tycker jag låter som en ypperlig ide. bara plinga i'm on!





kram kram

2009-05-12 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback