härliga helg!!!

Härliga härliga sommar välkommen!!!

F-n vad skönt idag har det varit sommar sommar sommar ute. Vi har varit ute hela dagen o njutit!
Hängt stor del av dagen ute i björnlyan med grabbarna grus o lillkickan samt päron. Jättetrevligt!
Efter det brummade jag o tindrizen mot mina päron i g-stad där det stod en ny uppblåst barnpool på gården. Gumman var inte sen att hoppa ur kläderna o plumsa i plurret...

Nu har man nyss fikat lite tårta o snart blire grillat. Johan är på nått ploj sposorgrej. Ni vet det här med gert o robban för prostatacancer...

Tindra var jätteduktig på begravningen. Den var fin o allt gick jättebra.
Harä ven hängt lite ui stugan, fast jag brummade mot ikea själv en sväng igår. Skönt. Köpte kudde o täcke till spjälsängen, skötbordsunderlägg mm. För fast det  inte känns som att det är snart så kryper det ju närmre tills lilleman ska komma ut till oss... Själva sängen o madrass köpte jag dock inte än. O nu sa min mamma att de kunde köpa den när de åker mot ikea i sommar :-)

Imorrn dagga dags, hoppas allt går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback