irriterande!

Typiskt!

Stressade som fan för att göra mig iordning, oj oj oj, bara kstade på mig make o kirrde håret.. Ropar till Johan, med en bra irriterad ton:
"Nu får du f-n se börja byta om, B ville åka härifrån kvart i" (vilket jag mkt stressat står o sliter i mitt hår o tror är om 5 min)
Johan muttrar till svar:
Nog hinner jag: det är ju över en timme kvar dit.

VAD FAN jag har aöötså tagit fel en timme på tiden, nåja tur iaf det var åt rätt håll.
Men fan lite surigt ändå när man stressat ögonen ur sig o så inser man att man kunnat göra allt i lugn o ro o ordentligt. Orkar inte dirket börja om heller så nej nu får'e vara så här. Är ju ändå inte jag som ska vara i fokus i kväll. Utan 2 helt andra lövli personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback