nu visste dem...

Fick precis ett samtal från flyttsnubbarna:
De kommer imorgon på morgonen, buuhuuu jag som vill pysa hem nu, nåja är la bli tidiigt imorrn, säkert en 7-8 så man kan ju pysa hem snabbt ändå :-) ska kika lite på tåg o flyg snart..

Även ett annat samtal ang lilltösen vår, där vårt hetaste första alternativ tyvärr tycks falla bort, buuhuu igen. Men jag hoppas o tror nog att andra alt oxå ska bli bra. Vi får se hur allt blir.. För att vänta, vänta o vänta  nej det känns iaf inte som ett bättre alt, vem vet kanske hon får vänta ändå tills nästa år då o det vore ju inte skoj.

Blev ingen prommis idag, regnet pissar ner här ute. Jag som skulle gå till affären o fixa mig nått att äta men  tänkte jag får la beställa hem pizza istället. Tack o lov kom mina räddande snälla grannar under upp o skulle säga hejdå. När jag berättade om läget så bjöd de ner mig på käk ikväll igen. Mkt snällt! Känner mig lätt labil idag ha ha.. Men f-n inte kul liksom bara gå runt i den här sktien bland allt nerpackat.. Hade det varit goväder ute fine, men nu regnar det ju oxå, nåja ska dra på mig täcket nu o sova ett tag till... O längta tills imoegon em...

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback