såååå skönt!

Nu imorse har jag njutit som bara den!!
Jagh ar haft min första morgon helt själv sen gud vet när. O ja även om jag älskar min 2 tokskruttar mest av allt så är det ibland så skönt bara vara helt helt själv!!
Tindrizen var så lycklig hon har fått följa med mormor på dagis idag, och det ska ni veta tjatade hon om hela dan igår så det är kul för henne!

Idag blire mera fixande.
Imorrn bär det av mot stugan. Hade eg tänkt vara tills på söndag men klurar på om vi ska åka hemåt på lördag o ta ikea då. Så har man hela söndagen hemma att fixa. Ska fråga m faster kan vara med tindriz nån timme när vi ska på ikea. Ja när man ska handla så där mkt så är det rätt bra för både oss o tindra om hon får göra nått annat mys istället. Fast annars får hon såklart följa nemas problemas..

Nej nu skaj ag fortsätta mitt njutande men även börja ränna fram o tillbaka..
Hade lugnt njutit mer om allt varit klart, nu harm an tusen saker i skallen...

en sak som INTE var så bra var att jag igår kväll efter jag målat ett tag fick riktigt onda sammandragningar. Ville inte säga nått till gubbz men lirkade mig ur målandet så han fick måla klart. Men men när jag tog det lugnare så försvann oxå dem efter ett tag. Så idag är nya dag ,nya tag ska dock såkalrt lyssna på min kropp.. men psssst säg inte nått till min älskling då blir han så orolig. dessutom vill jag ju kunna hjälpa till så vi blir klara nån gång!!!  Orkar inte bo i kartonger mer!
dck otroligt skönt sova hos mor o far i natt!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Men Jenny du måste ta det lugnt! Rym hemifrån och låt han måla :-)

2009-05-19 @ 19:40:06
Postat av: Elenor

Då kanske vi syns på IKEA, ska också dit på lördag.

2009-05-19 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback