vad göra..

Lite fundersam hur jag ska styra upp morgonkvällen...

Så här ligger det till:
Johan drar tidigt på morgonen med sin ögonsten (bågen), ska stanna o sova efter vägen.
Och jag pratade nyss med flyttgubbarna, de trodde de skulle komma sent på ons em eller kvällen. O visste ej om de skulle hinna lasta klart då, ev. annars ev börja då och göra klart på torsdag morgon. Mitt dilemma då blir liksom vart lilla jag ska sova ons till tors...  men kanske får inhysa mig på soffan hos grannarna.. Helst skulle jag vilja hinna hem till på onsdag kväll, men ser lite mörkt ut nu... Saknar tindriz sjukt mkt plus att det är lite saker som jag måste fixa o dona med i norrland oxå... Vill eg oxå hinna med estholmo med C gumman, men vette kattsingen om det hinns, ev om jag pyser mot sthlm på ons kväll o bor nånstanns där så kan vi kila på stan på dan på torsdag innan hemfärd... Kan inget säga förrän imorrn när jag vet hur flyttisarna ligger till... Fast sthlms mys låter bra skoj så vi får se.. ska försöka kirra med det..

Vi får se skulle ringa flyttgubbarna imorrn på fm så visste dem bättre...

Har iaf kirrat med sista pappren för den här läggan nu, skönt! I princip packat färdigt, vet inte hur bra flyttisarna kommer tycka det är dock :-)   :-( kanske får skäll ... Skan sart ner o ta en sista bastu o sen blire soffan/sängen , johan gluttar fotboll o jag antagligen nätet/ möte med john blund...

En sak som löst sig rätt bra, har liksom strulat till sig lite... men det verkar återigen lösa upp sig rätt fint, så jag hoppas det ska fortsätta på den banan... Håller tummarna för det iaf.. (handlar inte om hockyen för er som trodde det)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får gärna sova här om du vill!



Kram

Postat av: Lotta

Du får gärna sova här om du vill!



Kram

2009-05-05 @ 20:46:33
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: sussan

har försökt skriva kommentar flera ggr men det har inte funkat så bra så nu får du väl 10 st likadana :) Ville bara skriva att jag hoppas allt löser sig! Kramis

2009-05-05 @ 21:25:44
Postat av: Monica(grannen)

Du är alldeles för blygsam Jenny. Självklart hade du fått sova över i soffan!!!Hade det faktiskt i tankarna, men nu behövdes det ju inte, då du får sova i Lule, förmodligen mkt skönare!

Sköt om dig och familjen!

Kramar f.d grannarna

2009-05-06 @ 17:46:34
Postat av: Anonym

Monica: Ni är för goa!!!! Denna gång var det inte er jag hade i åtanke faktiskt, utan våra fd grannar i tallboda som jag liksom ännu kallar för grannarna :-) >Så nu har vi liksom 2 grannpar det skrivs om här på bloggen...

Nåja jag kirrade det rätt fint ändå, Johan blev iaf nästan arg på mig när jag först tänkte jag kudne sova i övernattnignsrummet :-)



Tack såååå mkt förall hjälp!! Otroligt värdefullt!



MVH Jenny

2009-05-06 @ 20:34:03
Postat av: Anonym

L: tack så mktm en det lsöte sig, pinnade hemåt i stället..



S: tack små mkt gulligt. Jodå fast inte på det tänkta sättetm en blir super ändå!





stora kramar till er alla

2009-05-07 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback