blev inget bak..

Lillgumman blev lite besvíken, hade tänkt vi kunde baka chokladbollar el sockerkaka som de kudne fika tillsammans med mormor o morfar men hmmm lite svårt när jag tittar i kylen o både äggen o smöret är slut.. Jah a så var det med den bakningen...

(ja dem 2 sakerna+ rulltårta är nog det enda jag kan baka utan att misslyckas med..)

Insett idag när vi gått hemma o trippa på tå lite för att johan ska få vila innan match, hur mkt det verkligen betyder ha sina päron nära, utan deras små inhopp ibland o liten egen jennybenny tid vette fan om jag orkat med att låta han vila varje match så här, ha ha, han blir fan bortskämd, tidigare vilade vi/ han nog sällan, förutom de gånger jag jobbade o  han hämtade tindra kanske efter mellis på dagis..
Ja ja det är skönt o soft o inget som betynger mig direkt... men jag kan sakna när tindra var liten o vi båda kunde dra den där eftermiddagsluran tillsammans när hon sov, gud så gott....

får se när mor o far entrar hemmet ikväll om de kommer i skaplig tidk anske jag rentav går ner till hallen, fast brrr mörkt o kanske kallt ute, får bara lite spritt i kroppen då jag inte tränat, inte ens prommat på hela veckan..

ja ja imorrn är min eftermiddag, först mys lunch för mig o barnen kanske med johan oxå vi får se o så kika in kanske på tiamari köpa lite mera pyssel åt tindra, roligt  låta hon välja lite själv.... sen tänkte jag kila lite på stan själv o efter det frans fix o sen träning ... sen blir det hem till fmailjen o mys med dem efter en välbehövlig jennyeftermiddag...


håll nu tummarna ikväll!! aaa hjälp jag är lite nervös...! hoppas hoppas j kan lira som vanligt, hände en liten incident på träningen...
idag ska det f-n bli vinst!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback