..

Tiden tickar snabbare o snabbare ner mot då jag o troy ska åka till linköping.. ser framemot det massor, ska bli dundermys!!! Hoppas bara inte det regnar hela tiden jag är där...

Vill redan tacka  våra underbara före detta grannar som ställer upp med både tak över huvudet o en finfin vagn  för troysan att glida runt i. Jag är superduper tacksam!!!!  Det ska bli så roligt träffa hela klanen Jepps persson! Jättemysigt träffa alla andra som är inbokat oxå åhh. Jag längtar efter min goa vän C,  åhhh så länge sen nu, jag hatar detta avstånd, blä för det men  wiiihooo för lördag!!  Ska även bli så kul att träffa A som jag oxå saknar, även om vi inte hängde mkt i slutet av tiden i linkan så är hon en go o fin vän!! Så roligt vi hade så lätt till skratt , litesom B1 & B2 ibland.. O träffa flera av the ladies  ska oxå bli jättekul så mkt man vill uppdatera sig om o se hur alla har det...
helt enkelt en superhelg framför mig. Antar det är därför som november ännu så länge inte känns lika grå o trist som oktober trots att grabbarna tydligen är borta nästan varje helg igen men detta veckoslut får mig liksom att glömma det lite, skönt!!

Blev som sugen kanske boka in en sthlms tripp el nått när grabbsen är ledig i december, fan vad nice det vore, men jag har lärt mig, ingen ide planera nått i förtid,... men det vore rätt gött, el eg götet o en sväng på jul på liseberg, hmmm vet inte har dem nått liknade på gröna lund kanske?? Nån som vet??







Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det suuuper, suuuuper mys på din och Troys lilla vistelse neråt i landet. Ni får det toppen!



Kram Kram Kram

2009-11-08 @ 14:13:46
Postat av: Anonym

JAg är ju dålig på hur i landet ni ligger till :-) men om det passar så kanske du kan haka på C o komma med o mysa, the more the merrier!! i would love it!!



kram kram

2009-11-08 @ 14:28:10
Postat av: Erica

Jenny vännen, jag kommer till Linkan den 15:e på eftermiddagen/kvällen någon gång. Antar att det blir lite svårt att ses då... attans!!

Men i vår ses vi hoppas jag, vore så kul om du kunde ta dig ända hit ner :)

Hoppas helgen i vår kära Link-town blir helmys för er!!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback