...

Filmen var dålig, riktigt dålig faktiskt..
Nu vill jag se trubbel i paradiset o the ugly truth men får la bli nästa vecka...


Johan är frisk nu o är på värmning ska bli spännande se om han kan lira ikväll el inte... vi får se..
Hur som så kommer mina underbara päron hit o passar kidzen udner matchen, stor kram till dem!!!

HAr lite smått börjat packa åt alla i familjen ,stör mig bara att vi glömde min resväska.. ja ja, har insett att det är massa småtjafs man inte får glömma nu när man har bebis igen, visst det finns ju att tjaka framme men inte kul glömma ändå, det är blöjor, skötlappar, tuttar,  ersättning flaskor, kläder mössor lurar, mini panodil ja you namme it.. kommer ju säkert glömma nått viktigt om jag känner mig själv rätt...
Tindras viktigaste grejjer är la overallen o skrillerna... :-)

vi ska nog för övrigt o åka på allmänhetes åkning idag o jag hoppas hinna träna innan matchen om j ska lira...men vi får la se vad som hinns tänkte ju styra upp lite dinner till gumman o päronen oxå..

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag har en jättefin rosa stor resväska du kan få låna ;-) Stefan jobbar ju i morgon så han kan ta med den om du inte får tag på någon annan...

2009-11-10 @ 19:39:51
Postat av: Johanna

åh va synd! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback