...

jag förstår inte, varför... Vill dem där jätteföretagen skapa bråk i familjer o bland vänner?? Ja ibland kan man tro det!!

För hur kan man vara så dum att man gör en chokladbit med 5 bitar, förstår dem inte att det blir bråk om 5e biten??!!
I vår familj är det ganska lugnt ändå, Johan har lärt sig att mitt begär till godis är bra mkt större nä hans o att om jag inte får den där 5e biten så kan vår "fredagkväll" vara förstörd ha ha...


Tindra hade en inf i höften mest troligen o det detta antagligen som följd av vaccineringen, det bör gå över av sig själv inom ett par dar. Hon mår ju ändå bra o har inte nämnvärt ont i benet utan bara det at hon inte kan nyttja benet som hon brukar..Är det inte bättre efter helgen ska vi höra av oss igen till den där doktorn


Lillis har fått sin första vaccination o vägde hmm få se nu 6900 lite mer tror jag (minns inte helt säkert) kan vara 6400 oxå ska kolla upp o ge er exakta sen. Vet inte säkert eftersom Johan var med han o jag var med Tindra till doktorn.. han var iaf 64cm lång..

Sen har vi myst med lunch på stan med goda vänner, o efter det åkte J o tränade o jag o lämnade T till morfar för ltet eftermiddagsmys med honom, o jag o troy åkte ner på gymmet.. Nu har vi nyss avnjutit mumsig middag o så blire det film med ostbågar o cola, mmmm i like it...
Imorrn ska jag lämna Troy hos mamsen o papsen en sväng o ah  nystid med tindra, fika o så gå på hockey...

men men nu film o hångel i soffan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback