försöker men ibland kliar det..

Jag ser mig själv som öppen o "tillåtande" person en person som liksom har rätt lätt trivas med flera olika sorters människor. Jag försöker att inte döma från början utan att ge alla en ärlig chans, alltså vad fan jag vill inte låta som nån ängel, klart jag oxå säger: Se på den där, o vem tror h*n att h*n är etc...  men det jag menar är bara att  när väl kommer till folk som man kommer att prata med o så  så försöker jag vara öppen.. för jag har liksom insett att oavsett yta på person så kan det ofta dölja sen en riktigt skatt där under...

MEN det kommer dem gånger då jag liksom bara kräks innuti mig o får klåda på hela kroppen, det är dem gångerna jag stöter på månniskor som liksom tror sig vara bättre än andra, människor som har svårt se andra än sig själva, människor som alltid vill framhäva sig själva, fy fan det är verkligen big no no hos mig. Inget fel med att vara stolt o lycklig o glad över sig själv o det man har, Det är jag, Ruskigt tom!! men det finns liksom folk som bara blir tooo much o  jag kan bara inte med det.. o vissa gånger så får man den känslan bara av att se en människa, de liksom utstrålar sån där enorm egosim o vissa just på dessa enormt egocentriska människor så  stämmer ofta tyvärr det intrycket, antagligen pga deras just utstråling eller egentligen brist på utstrålning mot omvärlden för de strålar ju bara mot sig själva....

nej fy nu känner jag klådan komma krypandes redan ha ha... Tack o lov stöter jag inte på så många människor i mina dar.. Antagligen för att jag nog inte är fin nog för att ungås med sånao vet ni vad det är jävligt glad för, i couldn't stand one day in there egocentric world.. Jag älskar umgås med mina fina  unika o underbara skönheter som finns vid min sida, personer som ofta har ett stort hjärta, Det är deras stora hjärta  som gör att de glänser o glimmar!!! ( o visst fan såklart inte bara hjärtanan som gör det utan även finfina skal) Människor som insett man vinner mer på ödmjukhet o äkthet o inte BARA på yta


Det är även så när det kommer till killar, jag får rysning längs hela kroppen o bara big no no no no när jag stöter på killar som liksom fullkomligt går upp i sitt yttre, står framför spegeln längre än en själv, nej där ska det vara måttligt med speglande o bara naturlig skönhet, snarare en cool utstrålning än ett blankt babyface i ridstövlar ha ha


oj oj vet inte vart alla dessa små galna tankar kom ifrån, bara lite morgon tjosan blaj från min sida..


2 exempel på tjejjer:
Paris Hilton vs Kate Hudson... Självfallet Kate alla dar i veckan

exempel på killar:
ola, el danny vs Colin farrell, vin diesel...
självfallet de sistnämnda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback