glad..

Känner mig lite glad i kroppen, ska överraska älskling med en sak ikväll o jag tror han kommer uppskatta det, jag tycker iaf det ska bli dundermys!!

men först ev lunch på stan (el hemmea vi får se) lite häng med ungarna på stan.
sen fransfix, träning o så myyyysss....passa på lite extra innan de åker bort några dar...


harä ven bokat tid för det här pappaparena måste skrivas på. Hade skickat in i tid till skatteverket men  hmm drog ut på tiden med det här andra så nu heter visst lillskrutt som mig, men det skulle gå att ändra tillbaka bara vi gjort de där på soc.. Lite onödigt heta som jag eftersom jag oxå förhoppnignsvis nångång i framtiden får heta som  resten i familjen...
JA Kommer ni ihåg?? :  det var ju så han presenterade mig på klubbviken för alla i laget plus respektive: Som hans blivande fru...


men men nu måste jag packa om lite, hade inte tänkt dusha på stället efter tärningen men nu får jag göra det för att hinna göra det lilla mys vi ska göra sen...


see u







Kommentarer
Postat av: Anna

Men söt-söt unge på bilderna här nedan!! Hoppas ni får en supermysig kväll! Ska också försöka satsa på lite mys, för sen blir det jobb resten av helgen!



Vi hörs! Kram!!

2009-11-27 @ 15:25:29
Postat av: Elenor

Ja alla vi som vill gå på bröllop har väl väntat länge nog på att du ska bli fru nu :)

Det var längesen sist, borde försöka ta och träffas nån dag!

Kram!

2009-11-27 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback