inte så ofta

Det blir inte så ofta nuförtiden.. Men desto roligare när det väl blir..

Igår var det mys med goa vänner o lite party, kul! Har varit en trött dag idag men det får det vara värt...
seger igår oxå, wiihooo

imorrn blire det nog stan o chilla lite, måste ju passa på att mysa med min fina vän innan hon pyser hem, för hon brukar ju ha en tendens att stanna hem sååå länge, me don't like  , ha ha Den själviska delen av mig vill ju såkart ha henne nära, så man kan snippa dit i typ morgonrocken o dricka lite kaffe o bara hänga.. Men självfallet så ska skruttan hem o mysa o ha det dundergott med familjen sin... :-)

hur får ni andra tiden att räcka til?? jag tycker det är svårt.. finns så många jag skulle vilja hinna mysa lite med, men det blir som lite dåligt med det.. Ja ja tiden går då ruskigt fort, vad f-n till helgen ska man vl  göra julefint, sjukt vad fort det gått..

Snart ska klappar börja handlas..

Jag vet nog faktiskt bara en julklapp än så länge så det blir till att börja klura på det där!!

En sak är då säker: Imorrn ska jag träna!!!
jag har för övrigt budat på ett par skridskor på tradera det ni ha ha..Ja vad sjutton måste kanske öva lite själv, tindra är ju typ bättre än mamma sin på att åka o när det nu väl blir vinter så ahr vi ju skridskobanan alldeles utanför oss.. Hoppas dem blir mina, fin fina griller det där ha ha, Ja även ett par skridskor måste ju vara fina för att jag ska trivas med dem hehe

äh nu orkar jag inte skriva nått mer för ikväll...
bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

min underbara vän är sååååå glad att jag har träffat dig!!!!!!!!!!!!!

2009-11-22 @ 21:22:44
Postat av: Anonym

åhh rara fina du!! Pöss på dig!

2009-11-23 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback