irriterande...

Skrev ett långt inlägg igår som bara försvann..
skit oxå..

orkarinte skirva om allt men lite av det var:
* irriterande  av de som tror sig ha så stort hjärta själva bete sig så där, de uppvisar bara att de då inte har nå mkt till hjärna heller, wow vilken klack liksom, precis det spelarna behöver...

sen tråkigt med förlust o en dålig negativ trend, vill inte analysera o  säga för mkt här men jag vet defintivt varför jag tror det blitt som det blitt, to much god damm negativity all the time
blir nervös match imorrn, hade eg tänkte ta med mig barnen, men vi får se kanske frågar om barnvakt ändå, iaf till stortjejen, men vi får se...

mera stod det om en mkt trevlig förmiddags playdate  med Anna o kidzen, roligt se stortjejjerns kommer så bra överens o mkt roligt se Agnes min när hennes mamma frågar henne om hon inte ska stanna innne med Troy istället ha ha.. Hon tyckte nog inte han var nå vidare kul i jämförelse med stor tjejjerna ha ha...

Idag var det återigen tänkt  stan men  vädret gör ju att man blir så less på allt ... får lbi morrn ,måste  kolla en grej i veckan iaf...

HAr börjat städa fram julen, el tanken var iaf det men då har gubbskrället med sig båda nycklarna så jag inte kommer in i förrådet, smart!
Jag vari af smart som valde idag att städa, guess why:
torsdag= match, alltså ingen städhjälp. fredag= vem fan vil lstäda på en fredag o så lördag= då blir man själv tills på tisdag så ska jagh a hjälp av gubbz med att städa så återstod idag.. JAg hatar nämlgien att städa o det vet han. Vill han ha en tjej som går igång på städning då har han valt fel,  men jag tror han uppskattar att jag tycker om annat i stället ha ha

so long
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback