lördag morgon

Är så lycklig över mina finfina barn..
Nu tänker jag spec på min lätt rödlätte lilla son, han är så lugn o fin mammas lilla skatt...(fast jag kan typ inte skriva bara om han då får jag genast dåligt samvete mot stortösen som självfallet hon oxå är underbar, ha ha lurigt det där..)

Nu ska jag iaf ut på en prommis med min gamla barndomvän, faktiskt bästis i lågstadiet, som råkar ha sin dotter på samma dagis som vi, kul! för hon är precis lika go o glad som tidigare. En sån där person man blir glad av att ha återfått kotnakten med!

sen blire vila o efter det mys med stortjejjen fika o så hockey o efter det blir det nog lite  vuxenhäng med  kanske lite vin o massa surr, en mysig lördag står för dörren...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej skruttan oxh skrutton! :-)



Kikar in och läser i kapp mig på alla era äventyr. Har inte hunnit läsa på länge, men nu så!

Vad härligt ni verkar ha haft det "hemma" i Linkan. Förstår att det kan bli lite blandat eftersom ni, precis som du säger, rycktes hastigt därifrån och faktiskt trivdes bra med ert liv där.



Vad fina ni är på bilden längre ner.

Mysfamiljen.



kramar från Örebro.

2009-11-22 @ 13:57:13
Postat av: Anonym

Hej snygging!!



(såg inte din komm först...)



Ja det var dundermys, hade jag haft bil o lite mer tid hade jag lätt brummat förbi er, utan tvekan!!!



tack så mkt!

stora kramar till er med

2009-11-24 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback