lördag..

Har hört att det ska bli party av på en del håll idag, Kan säga som så att för franz family blir det nada, zero zip, njet! j är ännu i risig form (inte så bra kanske vara i farten så där pass mkt igår,..) feber idag med o allmänt hängig lite ont i bröstet av hostan...

Tindra ska ju på sitt efterlängtade kalas så antingen skjutsar jag bara dit henne el så åker J med o vilar hemma under tiden. så får farmor o farfar oxå snosa på lillis själva nångång...Nu sover herrn i huset i af, stackarn.. 

Han måste då vara frisk tills på torsdag punkt slut!! Då ska vi ju neråt i landet o då kan ju inte J ligga hemma o vara sjuk...

Läste iaf att nu skulle landstinget prioritera barn i vaccinering o JA jag lbev så orolig sen det hände det där med 8 åringen att visst f-n ska lillskruttan vaccineras o det ganska omgående när hon får!! Kruxet är ju om det börjar härja runt för idigt för det togväl 2-3 veckor innan man hade fullt skydd av vaccinet... Har tidigare tyckt det är rätt upphasat allt det här med nöffsjukan ,men nu har även jag börjat oroa mig lite...

igår hade vi iaf en mysig em i happis testade nya leklandet, kikade in på ikea o så över till finland, Troy smugglade över  7 liter av sin favorit dryck o 2 nya flaskor att förtära drycken i :-) sen blev det sot soft soft framför teven

Nu ni är det vitt vitt vitt på backen o snöar ännu...

menmen dags att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback