min skatt..

kan inte annat än överösa dig med kärlek min lilla skatt: mamma älskar dig!
3 månader nu:






Idag tänkte vi först åkt in till stan, men bidde inte, jag ger nog snart upp mitt mission..
sen hade jag tänkt mig på babymassge, men nja tveksam om jag  orkar det heller, hämtar nog tindra o  går ner dit först efteråt så tindra får leka lite , fika o pappa vila innan matchen..

blev så att mormor o morfar kommer idag o passar mina hjärtan, ja det är ju inte svårt få dem att ställa upp, så snälla!  (fast mamma passar väl på i ren panik över ryktet hon hörde, jag hörde hon svurit åt teven när de nämnde det, gulliga mamsen!)

nu vakande min guldklimp o jag hoppas min stora kille kommer snart med lite god lunch åt mig.
det här är en dag som fru anka verkligen skulle fnysa åt mig, för jag är nog risigast av de risiga idag, ja jag brukar inte piffa upp mig så mkt när jag bara hade att skrubba badrummet på dagordningen.. Men du fru anka ibland tycker han ju om det för då kan han ju få joina mig i duschen istället, har du aldrig tänkt på det... ;-) Fast självfallet om jag känner för det, annars får han inte störa, nej du fru anka här blire det inga pleases just beceause he say so.. ha ha


men men nu ska denna risiga mamma  gå o ge mat till sin hungriga son
ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Cicci

SÅÅÅÅ SÖT.



Love!!!

2009-11-26 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback