nu är julen på g...

Japp idag har det städats på, först en oerört tråkig utgift, köpt en ny dammsugare, jipppeee ,fattar ni tråkhetsfaktorn på det, ja ja den sög bra iaf...

nu är julen typ framme, är myspys i köket o tindras rum, de känns bra. Vardagsrummet känns lite tomt, kanske får införskaffa oss en gran o tjuva fram den tidigare.. o i sovrummet lyser inte staken  , hallen  är liksom inte julig alls förutom de där som sitter på fönstret som tindra ville köpa, ja ja blev bra mys ändå...

insett vad mkt det här med julen o adventsstjärnorna o allmänt fixa fram lite mysstämmning betyder för oss här i mörkret: mkt! iaf för mig, jag kände mig glad o  nöjd idag över att få ta fram de lilla jag har (inget fan av too much things liksom) o snart tända första ljuset.. oj vad mys!!
tycker det är synd papsen inte är hemma ihelgen när det är skyltsöndag ja ja får la ragga upp nån annan att gå med el så åker bara jag o ungarna in ändå ,mys!

Väntar ännu på att å veta när det blir julfest/lussetåg på dagis, håller tummarna att johan kan vara med då!!

ikväll blire bonde o paradise!!

men först middago så ett bad kanske..

 

see uuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback