redan som små...

De finns ju de som säger att jag o gubben har äktenskapstycke..
O ser man på dessa bilder så tycker jag vi hade de redan som små :-)

se så söta vi var:




Känns faktiskt som att Troy verkligen ser ut som en blandning av oss när vi var små, blir spännande se hur han kommer se ut o likna när han blir äldre.. troysan o jag verkar iaf köra samma frisyr..

Sitter iaf i gammelstad nu, har firat papsen lite, J är ännu hängig men mkt bättre form... Ingen feber bara förkyld.. o ingen annan i familjen måsr dåligt!! (peppar peppar, ta i trä!!!)

Så jag glider själv med T till funky idag, o passar på ta en promme när jag är i stan...

Stör mig son s-tan på att jag glömde väskan jag tänkte låna  av johans föräldrar, nu får jag den först på onsdag em,.. ja ja det får ju gå. Kom även på att Tindra redan där har en snowracer, önskade ju det i julklapp till henne, men deth ar ohn ju redan fått, vilket minne man har. Den måste vi låna med oss hem snart så vi kan susa fram i backarna.. fast det verkar tyvärr lite oroväckande som att snön inte ska få vara kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback