så söta...

Var på tindras dansuppvisning i lördag o ahitpommfrites så söta ungar!!!
De  var allt från 4 åringar, upp till 15 år, jättemys att se, kan ju säga som så här att det ser ut so matt det syns rätt tidigt vilka som föds med mera taktkänsla..

T ska nog gå nsäta termin oxå, andra T skulle fortsätta o gumman tycker ju som om det där masoor så det blir nog så, fast ska kolla upp skridskoskola oxå, we will see..


resten hav helgen har varit bra, fika på stan , lite hocckey o massa surr, skyltsöndag o  tindra fick önska sig av tomten samt skicka en önskelista till honom... adventsfika o så hem o bara ta det lugnt..

NAtten har tyvärr varit jobbig, den nästan jobbigaste sen Troy föddes o det slår ju aldrig fel det är så när man är själv. Så slutet av natten harj ag mest plaenrat hur jag måste sova på förmiddan närjag lämnat t på dagis. VAd händer då??!! Jo då plingar några jäkla fläktsnubbar på här halv 8 på morgonen, de skulel bara titta nått men komma tilblaka snart o fixa udner förmiddan, vilekn jävla otur alltså!! men jag sa att de bara kunde kliva in för attj agl igger nog o sover med bebisen.. De sktöte sig rätt fin. För jag tog då troy o stängde in mig o det har tydlgien varit här o fixat o trixat, Tack för det!!

Blir lite stressad över att ddet inte blev stan idag, skulle ju kirra lite julekläder till ungarna o nån julklapp, hade hittat rätt bra till både T & T men inte helt klart o det lär ju ta slut snabbt, spec skjortan jag sett till Troy.. men kanske glider in med  ungarna imorrn o äter lunch p åstna o så sen ska tindra få åka skridskor eftersom J kommer kring den tiden med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback