sjuk kille som att ha ett sjukt barn...

Johan har fått feber o det är sååå synd om han...
oj oj oj vad jag har retats med honom... beter sig som han vore såååå jäkla sjuk... lille vän sucka o stönar ..

 ja ja jag gottgjorde han iaf genom att köpa en pizza, nya numret av bilsport o 2st daim.. han blev glad..

Ikväll är det tjejkväll med lite fix o trix på erikson sen middag på restaurang, myspys! J funderar p åatt dra med ungarnatill kalix redan ikväll för att han inte pallar ta hand om lillis själv, men säger han inte vill jag ska stanna hemma för det.. TACK!!! men vi får se hur han gör, för tillbaka till luleå måste tindra imorgon på morgonen..
ja ja blir nog bra för hela familjen iaf, elller ja kanske inte för Johan han är det ju såååå synd om.. O jo det är ju faktiskt lite, trist bli sjuk när det väl är ledigt...

Igår fick jag höra ett mkt roligt ordval för det vi vanliga kallar för spetstrosor: "Trosor med lufthål i"

vem som kläckte ur sig det, säger jag inte det får ni klura på ha ha...

 

Tindra har lyssnat på sin favorit som pratat om jaktmat hit o jaktmat dit.. o idag när vi handlade köpte hon oxå jaktchoklad o sånt.. sötungen...

msåte packa till mina guldklimpar nu som ska åka..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackarn som blivit sjuk, men brukar ju tyvärr bli så när man väl blir ledig, man liksom slappnar av. Snällt att du köpte både pizza, daim och biltidning, då måste han ha varit riktigt nöjd :)

Saknar dig så vännen, ska bli mysigt att snart få ge dig en kram.

2009-11-05 @ 19:22:16
Postat av: sussi

Det känns som att vi inte setts på evigeher! Borde hitta på något snart, miss u

Kram och hälsa din store sjukling från oss

2009-11-05 @ 20:26:50
Postat av: Cammi

Ja män som är lite sjuka är ingen lek...tänk om man själv blev så bortskämd med både gosaker och framförallt vila när man är sjuk? Hoppas han kryar på sig snart! Kan vi inte ses i helgen eller har ni några planer? Vi gör ju liksom allt för att slippa ta fram hammaren och skruvdragaren ;-)

2009-11-05 @ 22:18:47
Postat av: Anonym

C: ja precis jag har oxå sagt så, brukar ofta bli sjuk just då.. Ja ibland glänser jag till :-)

du det ska bli great, längtar så!



S: ja verklgien ,länge länge sen nu! kram till er



C: ja du det är värsta, oj så sjuka dem är, tyävrr är han sjuk ännu så vi får styra upp nått snarti stället!!



kram kram

2009-11-07 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback