trött..

idag har det varit full rulle fram tills nyss... jag har varit på stan o fixat lite ärenden, gått in o så sen bussen hem..  matat lillis o så iväg o hämta gumman sen var tanken vi bara skulle ta upp lite mat men så ringer franstjejen o frågar vart jag är.....

hmmm var inte det på onsdag frågar jag.. nej i dag, jaha vilket datum är det idag frågar jag vidare.. 9e svarar hon...

Jag har liksom hur det nu är möjligt hela tiden tänkt det är på onsdag tom planerat in det, jag har hela tiden tänkt ons 9e, hur nu det ännu mera är möjligt... då jag vet jag ska vara borta 12-15 vilket är tors-sön, VIRR VIRR VIRR som vanligt... så det vara bara gasa järnet dit o få det fixat...nu äre gjort iaf...

Jag hopppas o ber nu bara att min gubbe ska bli piggelin för det vore ju då fan så typiskt om inte han är frisk nu när vi ska neråt i landet,  ja han har ju flera dar på sig att kurera sig så nog borde la han hunnit..

Skippar förresten bilderna på vårt gör stökiga hem från gårdagen, var bara ett allmänt kaos, dår J verkligen inte lyft ett figner, trodde kanske att tex påsen med smutstvätt skulle vara iaf i tvättkorgen etc.. men men besparar er det kaos som jag fick komma hem till igår ,med förkalringen att han är ju fkaitkst sjuk ha ha

Kommentarer
Postat av: Cammi

Dagarna bara springer i väg, nästa vecka MÅSTE vi styra upp något när ni är på hemmaplan och Stefan har ledigvecka!!

2009-11-09 @ 17:31:27
Postat av: Anonym

JA vi får helt klart försöka styra upp det. HAr Ingen koll alls på hur tiden efter denna vecka ser ut, liksom foukserat bara på det nu, så vi får se det sen, :-)

kram

2009-11-09 @ 20:21:53
Postat av: Susanne

nej in med bilderna :) vi har ju renoveringskaos så jag behöver se någon annans stök ;)

kram gumman

2009-11-09 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback