4timmar..

4 timmar hr gått sen fadäsen på fikat hände.
Mat i magen, glada miner, pigg o glad. Känns lovande! Hoppas det håller sig så!!!

Kan ju förmedla att pappan i familjen verkligen höll sig på sin kant innan han åkte, intstängd i sovrummet innan han smög sig iväg...  Hoppas det går bra lira idag trot lite ont på ett ställe. Ajabaja herr flower skada min gubbe så där ;-)

Är förövrigt så förbannat sugen på godis! blir less när jag liksom är inlåst nu, Johan måate då köpa hem snarra ,karra, godis, gotta, kalal det vad sjutton ni vill JAg behöver godis i min mage  helst för en stund sen men senarei dag går oxå bra :-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

tack goa du för att du tänkte på oss mitt i allt kräks, hoppas hon får behålla maten nu! Och hoppas på vinst ikväll såklart.

Kram

2009-10-08 @ 19:56:39
Postat av: Elenor

Tråkigt att Tindra är sjuk men Johan tycks ju ha klarat sig i alla fall, såg att han gjort mål och när jag åkte till jobbet sa dom på radion att han var matchens bästa spelare!

2009-10-09 @ 01:26:13
Postat av: Anonym

S: klart jag gör :-) Det gick ju bra igår ;-



E:mmm det gick riktigt bra kul! Ho är frisk u belv ignet mera än det där, skönt! vi får höras snart!

2009-10-09 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback