ändrade planer..

Igår blev inte mkt som planerat!

Jag hade fixat iordning mig o skulle just hoppa in i bilen när telen ringde. Var en go vän till mig som var sjuk o behövde barnvakt, tvekade såklart inte utan  trippade dit o passade deras guldklimp. Troy var så rar att han sov hela tiden så jag behöve inte oroa mig för att ha händerna fulla...

Sen kom avlösningen hem o jag fick lugnande besked! Tack o lov man hann bli lite orolig o jag ska erkänna jag kände mig lite ledsen , för när nån blir lite mer sjuk än vanligt så kommer alltid de där tankarna "tänk om" (inte nu att jag trodde det var nått jätteallvarligt så ,men mera tänk om det hade varit det o det gör en alltid nedstämd..) fick även  förfrågan om jag kunde ställa upp o hjälpa till på kvällen. Självfallet tackade jag ja, var liksom inget att fundera på. Bara styra om sina planera o göra det bästa möjliga av situationen..
O det gick bra på kvällen med!
Även för gubben min he he Det verkar liksom som att de gånger mina torsdagar blir smått omkullkastade o ändrade planer så blir hans mera briljanta.. Så vad som väntar min nästa torsdag vågar jag inte tänka på..

Huvudsaken är iaf att vännen mår bra!
Hennes mamma måste bokstavligt talat ha kastat sig på planet hit o det gör att jag får rysningar på kroppen o nästan tårar i ögonen. För jag VET att hade det där hänt mig under nån tid vi bott långt ifrån våra nära o kära så hade hon gjort precis samma sak. O det värmer i kroppen att veta det. Att trots att det kan kännas långt borta så finns de alltid nära om man verkligen behöver det! KÄRLEK!!



Kommentarer
Postat av: Sussi

så skönt du kunde hjälpa din vän och super att det gick så bra för J!

Kram

2009-10-16 @ 10:57:02
Postat av: Cicci

Alla dina vänner inklusive mig själv är nog väldigt glada över att ha dig i sina liv. Du stöttar alltid, ger alltid en mer mod och självförtroende. Du är verkligen en fin vän <3

Kul att J gjorde en bra match och att de vann. Önskar de kunde sända lite elitseriematcher på de vanliga kanalerna, skulle vara kul att se nån match. Men mest av allt hoppas jag ju att jag snart får se en match live i Luleå.

Ha en mysig kväll vännen. Stor kram

2009-10-16 @ 12:49:32
Postat av: Cicci igen.

och såklart, väldigt skönt att det inte var nåt allvarligt med din vän. Hoppas hon mår bättre idag.

2009-10-16 @ 12:50:24
Postat av: Anonym

S: ja det var skönt! kram på 're



C: Fin fina vän vad go du är! hmmm då hade vi hopapts att det var nån bra, för det går lite upp o ner ibland ... (fast ni kan ju hans spel he he)

ja det hopaps jag med! Ja det var skönt. hon mår nog kanske inte så bra än men det var iaf övergående o nu har hon ju hjälp ho sig!

kram kram

2009-10-16 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback