det vägde verkligen upp det...

tidigare år har min födelesdag kanske inte varit så kul, visst jag har la typ fått köpa mig nått fint så där men liksom inget mys pys över det hela. .. men i år så vägdes det upp med råge!
 Han tog mig verkligen på orden när jag sa "det enda jag önskar mig är en natt på hotell o få sova en hel natt"

För det blev både mat, bio (brölloppsfotografen, rätt rolig film faktiskt!) o sen hotell mys, oj oj oj vad nice det blev.. Hela em var jättelyckad. Jag fick det jag vile sova en hel natt o även lite mer ;-) he he he


ska inte gnälla men men nu äre dags för lite reality o imorrn bitti är det dags för 3e f*cking helgen i rad som tillbringas själv med barnen.. blää för det, men tack för vännerna runt omkring!! Skönt det finns flera helgensammstående än jag :-)

nu sova sova säng säng sova sova säng säng


Kommentarer
Postat av: Susanne

Så mysigt det lät! J verkar ha tänkt på allt :) Kram

2009-10-23 @ 08:12:57
Postat av: Lotta Lkpg

Har du fyllt! Grattis!



Vi är så dåliga på att hålla reda på sånt i denna familjen. Vi får skämmas.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback