..

sååå jäkla skönt! Igår var det dags igen för att känna hur det brinner o svider i kroppen, åhhh fan vad det brände ha ha... Trodde nog jag skulle avlida vissa övningar på coren igår... Tyckte ryggövningarna var rätt tunga brukar inte tycka det känns så där, men antar det är för att man burit på sitt knytte i 9 månader o att det inte blitt så mkt träning under den tiden som tänkt.. den roligaste träningen under min graviditet var nog vattenspinningen i lugano ändå, mest för grejjen, sitta där på en cykel till italienska låtar o knappt fatta vad instruktören säger (hon kunde inte engelska) men jag lärde mig öka o minska ha ha... sen fattade man ju ändå eftersom man spinnat en del innan...

På cirkus en timme är det dags för min efterkontroll, jag  tycker det känns bläää... men skönt få det gjort...
ikväll ska jag nog testa indorr walking, sen blir det bonde söker fru ha ha idag är det ju speeddating programmet, brukar vara rätt kul se på det...

har plockat fram varmdunjackan o det är såå mysigt burra in sig i den, för jisses det är kallt nu, eller eg inte mot för vad som komma skall, men det sägs väl det blir ändå lite varmare luft när snön väl är här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback