...

Sitter  med täcket i soffan nyss kikat på film som jag valt :_) O nu snart snart äntligen dags att sova.. Mmm I like it so much (de timmar man får sova..)

Dan har inneburit, barnsång, lunch på stan, lite handling, sushi, kladdkaka, ljuvligt bad med tända ljus, skum o tvättmaskinssurr i bakgrunden.. Filmkik..

Det underbara med tvättmaskinsurret kan jag förklara. Det gjrode alltså så att när jag stängde dörren så var det bara JAG o mörkret. JAG mina tända ljus, det skummande sköna varma badet JAG hörde bara mina egna andetag för en liten stund. Det var ljuvligt få stänga ute resten av min familj för ett litet tag :-) För att sen öppna dörren o åter vara tillgänglig för mat, rapning, nattning etc..

Läste precis ett rykte om att ett rysslag vill ha mustchgubben,  ja men vad f-n ta han!! (ha ha ha)Så man slipper höra obviusly nått mer i sverige, för pyser han tror jag nog han gjort sitt i sverige.. (förstår dock inte hur nån så bra lag kan vilja ha han...)
Läste även de väntar snöoväder över stora delar av norrbotten. Please please don't let that be here!!!!

nä nu ska jag sova.. så man orkar upp imorrn.. men tack o hej!




Kommentarer
Postat av: sussi

vad blev det för rulle? Lät som en välförtjänt kväll för dig gumsan!

2009-10-07 @ 08:18:09
Postat av: Anonym

det blev "Flickvänner från förr" :-)

Ja det var nice, kände mig utvilad imrose, men fy vilket trist väder..

2009-10-07 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback