...

Söndag fylld med tindra aktiviteter som vanligt.. först kalas sen funky kidz..
Efter det blire nog att äta kansek tacos eller nått blev som sugen på det, men vi får se kyckling o bulgur lockar oxå lite...

allt med sport blev bara bjas igår.. Förluster odåligt spel, blä! Ja ja många matcher kvar i hockeyn iaf så bara rycka upp sig o ta nya tag! Jag hängde iaf hos vänner o kikade, det var trevligt o magen blev full med gosaker ha ha...

Vädret är kalasfint med minusgrader, men härligt med sol o klarblå himmel... borde hinna promma idag ,men även sugen dra med mig killarna i familjen på stan för en fika o lite nya myssisar till troy han växer ju så snabbt..
ja vi får se, känner mig lite seg iaf...  

imorrn ny vecka igen...planerade saker för kidzen:
mån lite babysång..stan kika in villervalla rean , ha ha
tis tindra ledig från dagis, o troy har 2 månaders kontroll hos fru doktor. Möte ang träningen
Ons, jag ska på efterkontroll, blää för det men skönt få den gjord..
Tors:babyamssage, sen lek för tindra, kaffe för mamma, hockey på kvällen, med el utan kidz får vi se..
Fre: barnen hemma från dagis, j åker bort igen (skräll..)

o så ska det börja tränas i veckan... helst redan idag men hmm det orkarj ag nog ändå inte...
ensam mamma söker..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback