..

Snart dags för indoor w... jisses ska min kropp verligen orka med det ha ha...
ja ja bara tuta o köra!
Min egna lilla kärleksgrotta fick godkänt med beröm idag ha ha... så även där tuta o kör ha ha..

cyklade dit o herre min skapare märktes man inte spinnat på ett tag, trodde röva min skulle avlida .. men nu ska här brännas fläsk.. från vildsvin till minigris iaf ;-)

idag var det riktigt skönt ute, härligt ta sig ut i friska luften på promenader måste bibehållas...

Appropå bakning: när jag väl ser ut att lyckas (muffinsmix ha ha ha) då jävlar sitter jag här o drömmer så dem typ nästan blir brända... typiskt mig!!

Ja ja time knapra i sig en banan så man orkar med träna.. ciao världen!





Kommentarer
Postat av: cicci

haha, va rolig du är vännen. :) kärleksgrotta... minigris? haha, du är ju hur fin som helst.

Jag kör också stenhårt på fettförbränning och går på spinning. Älskar faktiskt just spinningen där man bara kan vara för sig själv en stund och slippa prata, inte koncentrera sig osv, du vet säkert hur jag menar.

Hoppas iallafall vi kan köra nåt pass ihop när jag väl har skrapat ihop pengar att hälsa på :)

missyoualot.

2009-10-14 @ 15:20:47
Postat av: Sussi

Grattis till att både träning och besiktning gått bra :)



Kramar i massor

2009-10-14 @ 19:39:54
Postat av: Marran

Hej Jenny!!!

Kul att du börjat på helex, jag skrev ett inlägg för ett tag sedan att det vore roligt om du började där, men du kanske inte såg det. Men det var kul att vinka till dig!!! Du måste gå på indoor, har varit typ 7 gånger, det är jävligt jobbigt!!! Jobbigt är det oxå att behöva vara där hundra år innan biljetterna släpps för att få en...:/ Men kul är det och klart du kommer att orka!!! Ska du me o träna någon dag?

Kram Marran

2009-10-14 @ 21:27:14
Postat av: Anonym

C: he he :-) Ja det är ruskigt skönt tycker jag med! det får vi göra allt göra!

saknar idg med!



S: Tackar tackar :-) kram



M:hej vännen! Vad kul det var att se dig iaf! :-) Du såg ut att jobba på bra! Ja f-n vad sur jag blev när biljtterna var slut! men då har man lärt sig det till nästa gång... vi får se om man orkar återstår att se he he..

Ja det vore allt kul köra ihop nån dag? hojjta till så hakar jg!

kram



2009-10-15 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback