..

Blev ingen indoor w igår. Tickets var slut, blev ganska sur jagh ade ju laddat för det där! Ja ja fick köra lite styrka istället blev lite hafsigt o lite här o var men men  var nog ändå helt ok första dag på gymmet annars hade väl tx mina armar avldit.. Idag harj ag mera träningsvärk..

Idag blire ingen träning utan det blir en prommis från stan.. måste kirra lite ärenden..
Sen i eftermiddag massage oj vad mys! (alltså för lillis) o så lek för tindra, perfekt får J vila innan matchen..
ungarna ska vara hos päronen under matchen o sen ska vi dit o sova, känns redan blä inför morgondagen då J åker bort igen ,hela jäkla helgen...

men men time to go soon... see u

Kommentarer
Postat av: Cammi

Har du några planer för helgen? Stefan jobbar natt och behöver få sova på dagarna så vi kanske kan hitta på något med våra kidz?

2009-10-15 @ 09:22:52
Postat av: Anonym

du det gör jag jättegärna, hade massa laner men de har gått i stöpet nu, så vi får hitta på nått!!



Var sugen åka till happis o ikea imorrn med lillen o lämna tindra på druggen, vad sägs har du o lillan lust kanske..(tänkte kanske lättast lämna storisarna så man får shoppat nått ha ha) eller så gör vi nått annat nån dag i helgen?

2009-10-15 @ 15:21:50
Postat av: Cammi

Vi har lovat min mamma att komma förbi i morgon...men kanske någon dag under helgen? Jag kan ju alltid lämna Thilde hos min pappa i Happis ;-)

2009-10-15 @ 21:01:54
Postat av: Anonym

vi får ta det nån annan gång! Snart :-) På lördag ska jag kirra fransarna mitt på dan.. o lördag så är det funy kidz o lite annat på schemat..

2009-10-16 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback