..

Ensam helg ovanligt.. NoT!!

Ja ja helgen har varit nice ändå även om pappan i familjen varit på vift. Det blev så att jag o ungarna slaggade hos mina päron  hela helgen faktiskt, Skönt! Tack för all hjälp!

Lördan var jag verkligen i valet o kvalet, glida ut el inte. Orka el inte? Värt det el inte?
Jag valde att glida ut, kände det skulle vara nice  få komma ut o träffa lite folk, (förutom alla mammor träffar hit o dit som oxå är jättetrevliga men på ett annat sätt..) allt blir så intensivt när man är hemma själv så mkt, ibland känns det som att det bara snurrar, blöjor, ersättning, nattning, tvätt o duschning i huvvet på en.. Så det var gode gott koppla bort allt det för några timmar...

Om än jag  hade kunnat hoppa över känslan som infann sig i mitt huvud på söndagen!
(men lördan var trevlig men mkt trevligt sällskap!)
Just ja hade innan dess, 2 rara damer med barn på besök hos mig o kikade match, nice!

Är förresten sur sur sur jsut nu. Hatar när man lyckas klanta sig!! JAg började min måndag morgon med att slå in fel pin till banken 3 ggr, suger stort!!  Bhövde verklige kirra en sak där idag, blä blä blä...

Nu måste jag skynda mig in mot town o kirra massa ärenden..  sen är det föäldramöte ikväll jippie (men innan dess ska jag då pröva på indoor w)
Tis  får jag tydligen inte planera in nått spec på em/kvälle,n spännande :-)
Onsdag kanske en utflyktstripp el så griller på em..
Torsdag massage, lek o så hockey..
Sen lonely helg igen... med besök till momor inplnnat iaf, hon vill ju få en glimt av lillskräpet vårt :-)

Kolal in min "LillGubbe"




en bild som fick mig att skratta mitt i min irritation: Ni vet känslan av att ha 3 barn, JAg tycker den illustreras rätt tydligt här:  Lillen  sitter i sittern o har börjat gnälla, stortjejjen har bajjsat ropar "färdig" JAg springer runt o packar upp alla grejjer sen hela familjen varit brta några dar, vad gör den så kallade pappan i familjen??? ! : BADAR, när jag ropar o säger torka hon du, du är ju nädå där. O man får till svar: Men jag badar ju. Då kände jag bara. Jag har fan 3 barn!! ha ha ha

 

Ja ja han fattade till sist vinken, skrattade oxå ,för jag liksom sa till han .Nu har du f-n kommit hme. Nu är du inte kvar på nått hotell o kan gldia o hoppa i ett bad mitt i all kaos... Han muttrade o skrattade om vartannat, nej fan här blir det då ingen ro ändå ( Surprise vill du ha ett lugnt bad så bada när kidsen sover kanske..)

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha! Alva har också fått en sån rolling stones tröja av sin pappa... Tuffing!

2009-10-19 @ 10:24:44
Postat av: Lotta Lkpg

Jag vet känslan :-) Själv har jag ju fem barn ;-)



Vad cool han ser ut lillgrabben (ja.. den minsta alltså ;-))! Och vad han växer :-)



Kram

Postat av: cicci

Hahaha, ni är så gulliga. Värsta lilla söta familjen. Gud vad stor han är nu Troy och så söt.

Vi hörs snart. Kram

2009-10-19 @ 10:32:11
Postat av: Marran

Hej!!!

Jag ville bara säga GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas du får en helt underbar dag, med många fina presenter...:) Nästa år blir det stor fest!!!

Kram Marran

2009-10-20 @ 16:44:47
Postat av: Erran

Åh fasiken... fyller du år??? JÄTTEGRATTISKRAM!!!! :-)

2009-10-20 @ 21:11:56
Postat av: Jeanette

Grattis grattis! Vilka härliga storys! Kämpa på o vet att du inte är ensam, vi är fler som sitter vid tjock TVn och ser mannen glida ;)

Okej då, A tycker att jag är orättvis han får faktiskt jobba när han är borta. Ja, vi vet det!!(alla minuter står i AB nästa dag, sist hela 15min =)Ha Ha nu fick jag skriva av mej lite med. Kram på dej

2009-10-21 @ 20:17:57
Postat av: Anonym

M: ha ha ja ibladn msåte mnan ju få vara lite tuff. Alva är säkert oxå en riktigt cooling vill snart se nya kort!! kram



L: alltid ska du vara värst ;-) ja du han växer så j-kla fort...



C: tack så mkt o tack för presangen! stor kram



Marr & Err: tack så mkt ruttor! jajjaebull det blire det men nog mståe vi ta ett prty långt innan det oxå ;-)



J:ja oj det är sååå slitigt.. :-) här får du gärna bubbla ur dig lite om vad du vill he he :-)

kram kram

2009-10-21 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback