...

Mina  oerhört dystra dar för nån dag sen fick tack o lov en naturlig förklaring ... JAg blev faktiskt riktigt orolig öfr mig självdär ett tag, kände mig så rå deppig o schitzohelt plötsligt, så när jag på morgonen dan efter gick på toa o upptäckte att min mens återkommit efter uppehållet sen jag var gravid, ropadej ag till Johan ,glad faktiskt  o berättade vad som hänt. Han förstod nog inte min glädje först men sen när jag liksom förklarade att det var som en lättnad förstod han vad jag menade...
Jag brukar inte vara så där pms ig, men jag antar det var en blanding, dels att det var första ggn på ca 1 år man fick det o sen även att man faktiskt var sjukt trött oxå...
ja ja nog om min lingonvecka..

Imorrn är det dags puma till sig lite o ha välbehlvligt tjejmys o så ut i vimmlet en sväng.. nice! först kika lite match o hejja som f-n... För här upp i norr skådas inga röglefans så långt ögat når ;-)
En extra hälsning till Freddan: Ni har inte en chans imorrn!!!Lär sopa banan med er :-)

Kommentarer
Postat av: Freddan

Jag kanske bytar in mig själv...... ha ha ha

2009-10-31 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback